Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możliwy jest zwrot w ciągu 100 dni od daty zakupu. Towar nie powinien nosić śladów użytkowania (być nowy, nieużywany) oraz posiadać oryginalne opakowanie lub metki. Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura). Kupujący dokonuje zwrotu na własny koszt. Sposób wysyłki najlepiej uzgodnić ze sprzedawcą. Zwracamy poniesiony koszt, jednak nie wyższy niż kwota najtańszej wysyłki dostępnej w naszej ofercie. Pomagamy odebrać towar od Klienta wysyłając naszego kuriera. Nie muszą Państwo podawać przyczyny, jednak w celu polepszenia jakości naszych usług prosilibyśmy o podzielenie się swoją opinią.
Zwrot towaru - proste zasady:
1. Spakuj towar wraz z dowodem zakupu.
2. Dołącz kartkę lub formularz zwrotu z następującymi informacjami:
◾imię i nazwisko,
◾nr konta bankowego,
◾nr telefonu do kontaktu,
◾żądanie, np. "zwrot towaru", "wymiana na ..." i/lub "prośba o kontakt".
W zależności od życzenia: zwrócimy pieniądze, dokonamy wymiany lub zadzwonimy, żeby skonsultować zwrot.
3. Wyślij paczkę na adres: MotoX s.c., Al. Prymasa Tysiąclecia 74 B, 01-424 Warszawa, tel. 661-661-111.
4. W ciągu 7 dni od otrzymania zwrotu przelejemy Ci pieniądze na konto.
5. Jeśli jesteś akurat w pobliżu sklepu i chciałbyś zwrócić towar osobiście, zapraszamy, wszystkie formalności załatwimy od ręki.
Pobierz: Formularz zwrotu