PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu Sklep.MotoX.com.pl oraz SklepMotocyklowy24.pl

 

1. Informacje ogólne.
2. Jak robić zakupy.
3. Dostawa produktu.
4. Płatność.
5. Zwrot towaru.
6. Gwarancja i reklamacje towaru.
7. Ochrona danych osobowych.
8. Inne postanowienia.
9. Kontakt.

1. Informacje ogólne.

Właścicielem sklepu jest firma:
MotoX s.c.
Al. Prymasa Tysiąclecia 74 B
01-424 Warszawa
NIP: 118 202 99 83, REGON: 142352743, BDO 000487493
Alior Bank: 52 2490 0005 0000 4500 8031 7770

Podmiot zarejestrowany przez Prezydenta M. Stołecznego Warszawy w CEIDG, tj. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej [www.firma.gov.pl]. Główny zakres działalności gospodarczej wg PKD: 45.40.Z oraz 73.11.Z.

Katalog w sklepach internetowych Sklep.MotoX.com.plSklepMotocyklowy24.pl i sklepmx.pl jest jedynie zaproszeniem do rokowań w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego oraz nie może być traktowany jako oferta, ponieważ w myśl art. 66 §1 Kodeksu cywilnego - jest informacją handlową. Zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania sprzedaży niektórych towarów bez wcześniejszego powiadomienia. Przedstawione w katalogu ceny mogą ulec zmianie bez wcześniejszego zawiadomienia. Wszystkie ceny w katalogu podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów transportu.

Dokonując zakupów w naszym sklepie wyrażają Państwo zgodę na warunki zawarte w niniejszym regulaminie. Wszystkie postanowienia niniejszego regulaminu zostały indywidualnie uzgodnione między stronami. Nazwy handlowe, nazwy produktów lub inne oznaczenia zamieszczone w naszym sklepie stanowią zarejestrowane znaki towarowe i podlegają ochronie na podstawie ustawy z dnia 30.06.2000 r. prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 49 poz. 508 z p. zm.). Opisy zamieszczone w naszym sklepie mają charakter wyłącznie informacyjny. Korzystanie z materiałów zamieszczonych w sklepie oraz ich kopiowanie dla celów komercyjnych jest zastrzeżone formą prawną. Firma nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z przeznaczeniem wykorzystywaniem towaru, ani za niezgodny z zaleceniami producenta montaż części. Każda wątpliwość dotycząca montażu określonej części powinna być skonsultowana z profesjonalnym serwisem we własnym zakresie przez konsumenta. Sklep ze swojej strony oferuje profesjonalne doradztwo w zakresie doboru towaru do potrzeb konsumenta. Niektóre z towarów dostępnych w katalogu nie mogą być wykorzystane do poruszania się po drogach publicznych. Nie ponosimy odpowiedzialności za wykorzystywanie towarów w sposób niezgodny z prawem.

Realizacja zamówień na towary niestandardowe może być uzależniona od uprzedniej wpłaty zaliczki lub zapłaty z góry całej ceny. Do przesyłki dołączamy paragon lub fakturę VAT wyszczególniającą wszystkie pozycje zamówienia oraz koszty transakcji. Nie przyjmujemy zwrotów paczek "za pobraniem".

2. Jak robić zakupy.

Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest bardzo proste. Intuicyjny panel klienta poprowadzi Państwa od wyboru produktu, przez wpisanie danych, wybór dostawy i płatności, aż po wybór metody płatności. W przypadku wątpliwości lub pytań nasi konsultanci są przygotowani do udzielenia fachowej informacji. Istnieje także możliwość zamawiania produktów telefonicznie lub mailem. Wszystkie dane adresowe znajdują się w dziale KONTAKT. Dane do faktury prosimy podać w komentarzu do zamówienia.

3. Dostawa produktu.

◾Każda przesyłka, w przypadku zamówienia przekraczającego kwotę 199 PLN brutto, zostanie dostarczona na koszt sklepu.
◾Czas dostawy przesyłki kurierskiej wynosi do 24 godzin od momentu jej nadania. Zamówienia otrzymane do godziny 12.00, wysyłamy tego samego dnia.
◾Wszystkie nadawane przez nas przesyłki są wolne od zewnętrznych wad fizycznych. Odbierając towar Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada naruszonego opakowania lub innych uszkodzeń zewnętrznych, wskazujących na uszkodzenie podczas transportu.
◾Warunkiem rozpatrzenia reklamacji na tego typu uszkodzenia jest protokół spisany w momencie doręczenia paczki w obecności przewoźnika.
◾Na podstawie art. 7243 § 2 KC, nieuzasadnione nie odebranie przez Kupującego towaru zobowiązuje Kupującego do pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez nas w związku z otrzymanym zamówieniem, w szczególności kosztów pakowania i wysyłki.
◾W celu skalkulowania kosztów dostawy należy się posłużyć cennikami:

Firma kurierska DPD - cennik:
◾paczka do 30 kg bez pobrania (wpłata na konto lub w systemie PayU) 15 PLN brutto,
◾paczka do 30 kg pobraniowa (płatne przy odbiorze) 19 PLN brutto.
Wysyłki realizujemy również za pośrednictwem innych przewoźników. Pełna oferta wraz z cenami wyświetla się w formularzu zamówienia.

Firma MotoX s.c. zastrzega sobie prawo zmiany terminu dostawy w przypadku chwilowego braku towaru spowodowanego niezależnymi przyczynami (strajk, kataklizm, przerwa w produkcji, brak towaru u dostawców itp.), niemożności określenia czasu realizacji, nieprzewidzianej zmiany cen zakupu wprowadzonych przez dostawcę lub w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Sprzedawca ma obowiązek poinformować kupującego o takiej sytuacji. Jeśli termin dostawy został przekroczony z winy sprzedawcy kupujący ma prawo odmówić przyjęcia zamówionego produktu.

4. Płatność.

Podstawowymi formami płatności w sklepie internetowym są:
◾płatność przy odbiorze (natychmiastowa wysyłka),
◾przedpłata na konto (czekamy na potwierdzenie wpłaty),
◾przedpłata w systemie PayU (natychmiastowa wysyłka).

W przypadku wyboru przedpłaty, należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na rachunek bankowy wskazany w zamówieniu lub zakładce KONTAKT. Na bankowym poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer zamówienia internetowego oraz adres sklepu internetowego www. Po dokonaniu wpłaty należy przesłać kopię potwierdzenia przelewu na adres detal@motox.com.pl. Realizacja zamówień na towary niestandardowe o wysokiej wartości lub sprowadzane na zamówienie może być uzależniona od uprzedniej wpłaty zaliczki lub zapłaty z góry całej ceny. Do przesyłki dołączamy paragon lub fakturę VAT wyszczególniającą wszystkie pozycje zamówienia oraz koszty transakcji.

MotoX s.c.
Al. Prymasa Tysiąclecia 74 B
01-424 Warszawa
Alior Bank: 52 2490 0005 0000 4500 8031 7770

5. Zwrot towaru.

Jeżeli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, możliwy jest zwrot w ciągu 100 dni od daty zakupu. Towar nie powinien nosić śladów użytkowania (być nowy, nieużywany) oraz posiadać oryginalne opakowanie. Kupujący dokonuje zwrotu towaru na własny koszt. Sposób wysyłki najlepiej uzgodnić ze sprzedawcą. Zwracamy poniesiony koszt, jednak nie wyższy niż kwota najtańszej wysyłki dostępnej w naszej ofercie. Pomagamy odebrać towar od Klienta wysyłając naszego kuriera.  Nie muszą Państwo podawać przyczyny, jednak w celu polepszenia jakości naszych usług prosilibyśmy o podzielenie się swoją opinią.

6. Gwarancja i reklamacje towaru.

Produkty objęte są gwarancją do 2 lat, chyba że w opisie produktu podano inaczej. W przypadku stwierdzenia wad należy niezwłocznie zaprzestać używania towaru i dokonać jego zwrotu w procesie reklamacyjnym. Towar należy dostarczyć sprzedawcy wraz z oryginalnym paragonem lub z kopią faktury i opisem wady. Kupujący dokonuje wysyłki reklamowanego towaru na własny koszt. Sposób wysyłki najlepiej uzgodnić ze sprzedawcą. W przypadku uznania reklamacji zwrócony będzie poniesiony koszt, jednak nie wyższy niż kwota najtańszej wysyłki dostępnej w naszej ofercie. Pomagamy odebrać towar od Klienta wysyłając naszego kuriera. Reklamacja zostaje rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty dostarczenia towaru. W przypadku uznania reklamacji, zobowiązujemy się do: obniżenia ceny, wymiany na inny (nowy), naprawy lub zwrotu pieniędzy za towar. To Państwo decydujecie! W przypadku nie uznania reklamacji towar zostaje odesłany Kupującemu na jego koszt.

Reklamacji nie podlegają:

a). wady powstałe na skutek wykorzystywania towaru niedbale lub niezgodnie z jego przeznaczeniem,
b). towary samodzielnie przerabiane, naprawiane lub nieprawidłowo instalowane,
c). towary uszkodzone mechanicznie, termicznie lub chemicznie oraz wady powstałe na skutek tych uszkodzeń,
d). towary używane po stwierdzeniu wady,
e). części eksploatacyjne do pojazdów sportowych, w szczególności instalowane: poza autoryzowaną siecią serwisową, niezgodnie z zaleceniami producenta oraz regenerowane, np. cylindry, korbowody, tłoki itp.

W przypadku sytuacji wątpliwych zawsze stosujemy zasadę interpretacji na korzyść klienta.

Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z przepisów o niezgodności towaru z umową ani rękojmi. Postanowienia niniejszego rozdziału nie mają zastosowania do towarów dostarczonych Kupującemu wraz z gwarancją pisemną. Na podstawie art.10 pkt.3, ust. 4 ustawy z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U z dnia 31 marca 2000 r.) nie przyjmujemy zwrotów towarów o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Na podstawie art.10 pkt.3 ust.5 ustawy z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) nie zwracamy kosztów przesyłki oraz prowizji za płatność kartą płatniczą.

W celu złożenia reklamacji należy pobrać i wypełnić formularz dostępny w sklepie internetowym w sekcji DOSTAWY I ZWROTY.

7. Ochrona danych osobowych.

◾Zatwierdzając dowolny formularz Kupujący równocześnie akceptuje wszystkie punkty niniejszego regulaminu i zgadza się na gromadzenie i wykorzystywanie podanych w formularzu danych w celach administracyjnych, statystycznych i marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz. U. nr 133 z 1997 r). W przypadku podania danych osobowych Kupujący wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych, w tym adresu elektronicznego w celu dostarczania reklamy zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 (Dz. U. nr 144 poz. 1204). Baza danych prowadzona przez firmę MotoX s.c. jest zgłoszona w GIODO.
◾Użytkownik ma prawo do zaprzestania przetwarzania i/lub usunięcia danych, o których mowa powyżej, poprzez wysłanie maila pod adres detal@motox.com.pl zawierającego dane osobowe, które mają być usunięte.
◾Użytkownik może na bieżąco dokonywać zmian danych osobowych w zakładce PANEL KLIENTA.
◾Zatwierdzając dowolny formularz Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie nie zamówionych informacji handlowych i reklamowych na adres elektroniczny podany w formularzu.
◾Zgoda o której mowa w punkcie 4 może być w dowolnym czasie odwołana poprzez wysłanie maila na adres detal@motox.com.pl.

8. Inne postanowienia.

W przypadkach nie wymienionych w powyższym regulaminie zastosowanie mają przepisy ogólne Kodeksu Cywilnego. Nieważność poszczególnych postanowień regulaminu nie narusza skuteczności i ważności pozostałych. Wszelkie spory między stronami rozstrzygane będą w pierwszej kolejności na drodze polubownej.

9. Kontakt.

MotoX s.c.

Al. Prymasa Tysiąclecia 74 B
01-424 Warszawa
Alior Bank: 52 2490 0005 0000 4500 8031 7770

Czynny:
poniedziałek - środa: 10.00-18.00
czwartek: 9.00 - 20.00
piątek: 10.00 - 18.00
sobota: 10.00 - 14.00

tel. 22/ 877 24 86
kom: 661 661 111
e-mail: detal@motox.com.pl
skype: motox.det


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu